09-17-2022, 02:51 PM
Bonjour,
Ce qui me fait penser que j'ai reçu un mail de Soundimports à propos de leurs prix qui vont monter :
"We are writing to let you know about an upcoming price increase.
As part of doing business globally, SoundImports is facing increasing pressure due the Euro-Dollar Exchange Rate and increased prices for commodities. To date, we have been able to absorb most of these increases ourselves and have not passed them on to our customers.
Due to continuing price increases, we are unfortunately forced to implement them as of 23-09-2022. "
... Eh oui...
(09-17-2022, 02:05 PM)Phoebus a écrit : Je ne connais pas la part de marché des assembleurs qui utilisent du Athom, je sais que Waterfall le fait, ni la part que représente le DIY. Mais leurs marges en ces temps difficiles seront plus intéressantes, un replacement stratégique.
Ce qui me fait penser que j'ai reçu un mail de Soundimports à propos de leurs prix qui vont monter :
"We are writing to let you know about an upcoming price increase.
As part of doing business globally, SoundImports is facing increasing pressure due the Euro-Dollar Exchange Rate and increased prices for commodities. To date, we have been able to absorb most of these increases ourselves and have not passed them on to our customers.
Due to continuing price increases, we are unfortunately forced to implement them as of 23-09-2022. "
... Eh oui...